Ganymedes 20

Dit jaarboek voorziet in de algemeen geaccepteerde evenwichtige staalkaart van het beste dat de Nederlandse fantastische literatuur voorbrengt. Met trots presenteren we de pennenvruchten van (alfabetisch): Joke Adam, Annette Akkerman, Gert-Jan van den Bemd, Jaap Boekestein, Emanuel Claessens, Guido Eekhaut, Rob Geukens, Elly Godijn, Johan Klein Haneveld, Mike Jansen, Jan J.B. Kuipers, Paul van Leeuwenkamp, Remco Meisner, Max Moragie, Hay van den Munckhof, Marcel Ozymantra, Frank Roger, Tais Teng, Joost Uitdehaag, Reinold Widemann, Debby Willems en Bart de Wolf. Zoals elk jaar worden de verhalen ook nu weer warm omhelsd door een schilderij van de hand van ‘Ganymedes-roerganger’ Vincent van der Linden. In Ganymedes vindt u de actuele staalkaart van de Nederlandstalige fantastische literatuur en kunst. Bekende auteurs fungeren als aanjager voor nieuw, opkomend talent.

Is Ganymedes 20 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ganymedes 20