Ganymedes 12

Dit jaarboek verschijnt na een tijdlus van acht jaar en voorziet in een eerbetoon-staalkaart ten behoeve van aan ons sedert 2011 ontvallen Ganymedes-veteranen. Jan J.B. Kuipers eert Ganymedes roerganger Vincent van der Linden. Tais Teng en Jaap Boekenstein gedenken Eddy C. Berthin. Max Moragie toont ons de aanpak van Ef Leonard. Mike Jansen doet alsof hij Paul Harland is. Paul van Leeuwenkamp volgde zowel John Vermeulen als Wim Burkunk na. En Remco Meisner schreef een kort verhaal zoals Julien C. Raasveld dat zou kunnen doen. De Rare Boekjes-reeks biedt een sprinkplank voor nieuw of miskend oorspronkelijk Nederlandstalig talent op het gebied van fantastische literatuur en kunst. De publicaties in deze reeks beogen de creativiteit te stimuleren en de geesten te verruimen. Dit boek is een uitgave in het kader van de Rare Boekjes reeks van de Stichting Fantastische Vertellingen.

Opgericht in 1979, houdt deze stichting zich bezig met het propageren en stimuleren van oorspronkelijk Nederlandstalige fantastische literatuur en kunst.

Recensies (1)

Is Ganymedes 12 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ganymedes 12