Geef me hoop

Er is niets verwoestender voor een breekbaar hart dan hoop

Isabella: Mijn romantische leven is altijd gebaseerd geweest op één regel. Ga niet uit met muzikanten. Als visagist/stylist voor een talentenbureau en als dochter van een rocklegende heb ik genoeg van die wereld gezien om te weten dat het niets voor mij is. Toen ontmoette ik een opkomende artiest die me dwong mijn enige regel te breken. Tristan gaf me hoop dat liefde alles kon overwinnen. Maar wat er daarna gebeurde... ik weet niet zeker of er genoeg liefde in de wereld is om dat te overwinnen...

Tristan: Romantiek was het laatste waar ik aan dacht. Ik ben een alleenstaande vader. Tot een muziekwedstrijd – en een geweldige vrouw – mijn wereld op zijn kop zette. Plotseling stond ik op het punt om alles te hebben. Liefde. Roem. Rijkdom. Maar het probleem met alles krijgen wat je ooit wilde, is dat er nog maar één weg te gaan is. Recht naar de afgrond. En dat is precies waar mijn leven heen ging toen mijn verleden terugkwam om mijn lang en gelukkig leven met Isabella te vernietigen.

Is Geef me hoop het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geef me hoop