Verover me

Mauro van Veen is tweede spits bij FC Livius ‘85. Als Oliver, zijn beste vriend en teamgenoot, geblesseerd raakt en als een blok valt voor de arts die hem behandelt, vindt Mauro dat eerst geen goed idee. Tot hij de vriendin van die arts ontmoet. De knappe brunette is alles wat hij zoekt in een vrouw, maar zij probeert hem op afstand te houden, ondanks de aantrekkingskracht die er tussen hen beiden is.
Zita Smet doet niet aan relaties. En na de pijnlijke ervaring met haar laatste scharrel zit ze eigenlijk überhaupt even niet op een date te wachten. Laat staan met zo’n player als Mauro, hoe aantrekkelijk hij ook is. Maar ze komt er al snel achter dat Mauro niet zomaar opgeeft en dat hij er alles aan zal doen om haar hart te veroveren…

Recensies (4)

Meer recensies

Is Verover me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verover me