Geef mij de schuld

Geef mij de schuld is een aangrijpende roman over een voormalige advocaat die breekt onder de last van een verschrikkelijk geheim dat hij ten koste van alles verborgen wil houden. Om zichzelf te straffen, heeft hij afstand gedaan van de status die hij had. Het enige wat hij nog hoopt te bereiken, is vrede hebben met zichzelf. Maar zelfs dat is hem niet gegund. Zijn relatie loopt op de klippen. Waanzin krijgt de overhand. Langzaam maar zeker glijdt hij af naar de rand van de samenleving waar verloedering de norm is en ratten het voor het zeggen hebben. Voor wie over de grens gaat, is er geen weg meer terug.

Is Geef mij de schuld het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geef mij de schuld