Geef mijn leven terug!

Wat doe je als je tweelingbroer je, voordat hij in een kunstmatige coma wordt gebracht, vraagt om zijn succesvolle leven op social media en in de hockeywereld over te nemen? Dan zeg je natuurlijk ja.Milan kruipt in de huid van Lucas om diens leven als influencer en hockeyer voort te zetten. Succes lacht hem toe. Hij vindt het heerlijk om populair te zijn, maar het leven van een bekend persoon heeft ook zo zijn donkere kanten. Milan ontdekt dat er veel vreemde berichten en oproepen op de telefoon van Lucas binnenkomen en voordat hij het weet, bevindt hij zich in een overweldigende zoektocht naar de stalker van zijn broer Lucas.

Is Geef mijn leven terug! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Geef mijn leven terug!