Geheimen passen niet in een verhuisdoos

Wat zou er gebeuren als ik het gewoon zou zeggen? Papa, mama en Jesse, ik roep iedereen bij elkaar, met z’n allen rond de tafel. Ik zie mezelf zitten in de nieuwe woonkamer. Ik hoor mijn eigen ademhaling, veel te hard. Mijn stem klinkt zacht. Ik zeg: ik moet jullie iets vertellen.

Vere is verhuisd. Een nieuwe woonplaats, een nieuw huis, een nieuwe school, een nieuw kapsel, een nieuwe beste vriendin, een nieuw gevaarlijk spel. Is dat genoeg om te vergeten wat er in het oude huis is gebeurd?
Is tweehonderdvijftig kilometer ver weg genoeg om opnieuw te kunnen beginnen? Kun je gelukkig zijn als er een geheim in je woont, een geheim waar je met niemand over kunt praten?

Recensies (5)

Meer recensies

Is Geheimen passen niet in een verhuisdoos het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geheimen passen niet in een verhuisdoos