Gelukkig door ont-dekken

Rank 7427 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Wat voor boek is dit nu eigenlijk? Een spreukenboek, een boek met ansichtkaarten, een boek met inspirerende teksten en levenswijsheden?

Eigenlijk is het dat allemaal en als je wilt kun je de illustraties zelfs nog inkleuren.

We merken in ons werk dat nuchtere, inspirerende, tot nadenken stemmende teksten mensen vaak op een beter spoor zetten.
In dit boek zitten 53 kaarten met spreuken en toelichtende teksten voor alle weken van een jaar. We hebben het boek zo gemaakt dat jij ze eventueel ook als kaart per stuk kunt delen.
De intentie van de teksten is eigenlijk altijd om iemand helder en nuchter naar zichzelf en de omstandigheden te laten kijken, zodat het leven, de omstandigheden en de bijbehorende emoties en gedachtes beter hanteerbaar worden. Zodat jij jezelf gaat ont-dekken, herkennen, erkennen en zo optimaal mogelijk gaat hanteren.

Anja Jongkind (1953) en Greet Vonk (1964) werken sinds 2013 samen binnen Et Emergo en hebben PTG-Coaching ontwikkeld. Hun eerste boek PostTraumatische Groei – Sterker door ellende werd meteen een bestseller. Ze geven ook workshops, lezingen, inspiratiesessies en opleidingen op het gebied van PostTraumatische Groei.
Anja werkt in haar praktijk als therapeut en als coach al meer dan 40 jaar vanuit deze uitgangspunten.
Greet leerde 20 jaar geleden ‘het vak’ van Anja en deed een wetenschappelijk onderzoek betreffende PostTraumatische Groei. Haar onderzoek is recentelijk gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift International Journal of Workplace Health Management.

www.sterker-door-ellende.nl

Gezondheid & Psychologie