Gelukspad 3

Gelukspad 3

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Johanna woont op het adres Gelukspad 3. Maar zo gelukkig is ze niet. Als alleenstaande moeder met twee tienerdochters heeft ze moeite om rond te komen. Bovendien is ze jaloers op haar ex-man Calle. Die heeft een mooie carrière en is een nieuw leven begonnen met de hoogopgeleide Fanny. Maar ook Calle voelt zich nog niet thuis in zijn nieuwe leven, terwijl Fanny iedereen uit moet leggen wat ze in hem ziet. Ze twijfelt of ze Calle moet verlaten.

Dan wint Johanna de loterij. In een opwelling besluit ze een duur appartement in de straat van Calle en Fanny te kopen. Die beslissing heeft ingrijpende gevolgen voor de levens van hen alle drie.
Q
29 mei 2015

Door lezers

Literatuur uit het hoge Noorden / Anna Fredriksson
16 december 2017 10 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Langzaam verhaal met een te snel einde

door: Chantal Winckens 1 like

De titel van deze roman zou zo kunnen verwijzen naar een derde deel van een trilogie, maar dat is Gelukspad 3 niet. Anna Fredriksson schreef al eerder scripts voor onder andere de serie Wallander en haar debuutroman Het zomerhuis wordt verfilmd.

De roman is opgedeeld in vier delen. Het eerste deel...