Gemaskerde minnaar

Feelgood   Topics 0
WINNAAR BOUQUET SCHRIJFWEDSTRIJD 2020
De winnaars van de Bouquet Schrijfwedstrijd nemen ons mee naar prachtige locaties vol overweldigende vergezichten en intieme doorkijkjes. Naar landen waar je op elke straathoek de kans loopt straalverliefd te worden op een mysterieuze, adembenemend knappe voorbijganger die je betovert met zijn zinderende blik.
1946...
In 1946 werd de Italiaanse adellijke familie di Savoia verbannen uit hun koninkrijk en werd Italië een republiek. Van de familie, die zich zou hebben teruggetrokken in Zwitserland, werd decennialang niets meer vernomen…
Heden...
Eva wordt naar Venetië gestuurd om een artikel te schrijven over de koninklijke familie. Tot haar verrassing krijgt ze een uitnodiging op het jaarlijkse gemaskerd bal. Daar wordt ze ten dans gevraagd. Hoewel ze het gezicht van haar danspartner niet kan zien, raakt ze volledig in de ban van deze charismatische man. Als hij haar later die avond kust, maakt hij ongekende gevoelens in haar wakker. Maar dan verdwijnt hij weer net zo plotseling uit haar leven. Eva hunkert naar de kussen van deze mysterieuze Raoul. Zal ze hem ooit weer zien?
Lees dit sprankelende debuut en beleef de romantiek!

Romantiek
Romantiek