Gemma & partners

Rank 7493 Gelezen 30 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Artikelen 2   Topics 0
Als ze met haar vriendinnen in de trein terug naar huis zit na een feestje, schrijft Gemma een prijsvraag in een stapel kranten. Ze belooft de winnaar een date met... haar!

Gelukkig komt Gemma er, zodra ze weer nuchter is, achter dat niemand er serieus op heeft gereageerd. Ze vergeet het incident al snel wanneer ze een prachtige Siamese kat en zijn nog knappere baasje Boudewijn tegenkomt, die duidelijk interesse in haar heeft - en zij in hem.
Dan krijgt Gemma toch nog een verlate reactie op haar prijsvraag. Ze stuurt de afzender een mailtje terug en zo ontstaat een steeds boeiendere mailwisseling, met een jongen die toch wel heel leuk is. En hij is vasthoudend: hij gaat helemaal voor haar, net zoals Boudewijn dat doet. Hoe is het mogelijk dat iemand die tot voor kort dacht dat ze een eeuwige single zou worden, ineens twee mannen voor zich weet te winnen? En wie is nu eigenlijk de leukste?

Populaire fiction algemeen
Fictie 15+