Geroepen tot man

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Leven als christen is in de samenleving van de 21e eeuw niet eenvoudig. Geen wonder dat velen struikelen of afhaken. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Beiden worden steeds vaker geroepen verantwoording af te leggen van hun geloof en staan bloot aan allerlei verleidingen die van God aftrekken. Dit neemt niet weg dat mannen en vrouwen zo hun eigen roeping, moeilijkheden, strijdpunten en gevarenzones hebben. .In dit boek gaat Dick Langhenkel in op de moeilijke tereinen voor de man: onder andere vergeving, ziekte en zwakte, erotiek en taalgebruik. Hij beschrijft met veel invoelingsvermogen en kennis van de mannelijke wereld de zwakke en sterke punten van mannen op deze gebieden. Daarnaast geeft hij, bij het licht van de Bijbel, aan hoe de mannen geestelijk sterker kunnen worden en hoe ze, wanneer ze toch onderuit gaan, weer overeind kunnen komen. Een praktisch en tegelijk geestelijk boek voor iedere christenman, geschreven door een pastor in hart en nieren. +

Boekencentrum B.V.
01 januari 2001