Gevalletje borderline

Het boek dat alle voordelen over borderline onderuit schopt

Borderline. We zeggen allemaal weleens dat iemand het heeft (met name als vrouwen ergens emotioneel op reageren...) maar wat i?s het precies? Het syndroom lijkt vaag en niet helemaal eenduidig. Kathelijn Hulshof legt in klare, rake zinnen uit wat het precies is en hoe het ontstaat.
'Gevalletje borderline' is een emotioneel, aangrijpend boek over borderline en hoe het is om ermee te leven. Het is een rauw verhaal over het ontstaan van deze stoornis, de diagnose, de verschillende therapiee?n die er zijn en welke invloed het heeft op je omgeving. Kathelijn verweeft haar eigen ervaring met de medische en psychische aspecten, waardoor 'Gevalletje borderline' binnenkomt als een mokerslag en voor veel begrip zal zorgen bij iedereen die het leest.

Eerder verschenen in deze serie 'Maar je ziet er helemaal niet autistisch uit' van Bianca Toeps en 'Druks. Mijn (on)rustige leven met AD(H)D' van Francien Regelink.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen