Gewoon goed

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Hoe kun je met winkelen en boodschappen doen bijdragen aan een mooiere wereld? We maken het makkelijk én leuk met deze Gewoon Goed koopgids.

Op een laagdrempelige manier nemen we je mee langs allerlei producten en laten we zien welke alternatieven er zijn. Want voor elk product is er een duurzame variant.

Je krijgt antwoord op: Welke duurzame afwegingen kun je maken? Hoe herken je producten die bijdragen aan een mooiere wereld? Waar vind je ze?

Karen Kammeraat is al 25 jaar bezig met 'bewust consumeren' en is continu op zoek naar duurzame producten. Tegelijkertijd moeten die producten wel leuk, lekker en betaalbaar zijn en moet het kopen ervan in onze drukke levens passen. Ze is bij lang na niet perfect als het gaat om duurzaam kopen, ze vraagt zich zelfs af of dat wel kan. Maar als we allemaal onze kleine bijdrage leveren, komen we samen een heel eind. Doe je mee?

01 januari 2019

Reacties op: Gewoon goed