9789493275058_front

Gewoon Laura

Rank 9972 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Gewoon Laura: Laura is zestien jaar als ze haar ouders verliest. Ze wordt verliefd – op de verkeerde. Jarenlang moet ze klaarliggen voor zijn vrienden en klanten. Juist op het moment dat haar leven aan een zijden draadje hangt, ontvangt ze hulp uit onverwachte hoek en kan ze aan de tirannie ontsnappen. Matt, de zanger van een opkomende band, raakt hopeloos verliefd op haar. Hij neemt haar – samen met zijn vrienden – onder zijn vleugels en belooft haar een perfect leven met zaligmakend geluk en oneindige vrijheid. Maar is wel zo makkelijk om gewoon Laura te zijn als je achtervolgd wordt door de schaduwen uit je verleden? Het permanente gezelschap van hersenschimmige stemmen je wakker houden? Misbruikt, verkracht, verkocht! Kun je dat ooit achter je laten? Martina Branger: Martina (1969) is getrouwd met een Fransman en fulltime moeder van drie kinderen. Na een ongeluk besloot ze haar dromen waar te maken. Een daarvan is schrijven. Een droom die nu haar passie is. Elke dag weer.

Spannende boeken algemeen
Ambilicious LLP