Gewoon over mensen

Gewoon over mensen, in alle kleuren en maten, met en zonder geloof.
Belevenissen van alledag, gerijmd en ongerijmd, in de breedste zin van het woord. Opgevrolijkt met hier en daar een illustratie.
Niet omdat het moet, maar omdat ik schilderen en tekenen zo leuk vind om te doen en zoveel van de kleuren in de natuur hou. De vlinders, bloemen, vogels en de vissen.
Zoektocht kijkt naar verschillen in de natuur, ook tussen mensen. Mijns inziens zijn verschillen om je te verwonderen, je te verbazen en vooral niet te begrijpen.
Met het respecteren van het anders-zijn van de ander, zonder verlies van eigen cultuur en aard, komen we dichterbij harmonie en vrede.

Is Gewoon over mensen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gewoon over mensen