Gewoon wat een studentje 's avonds eet

Hallo daar! Wat fijn dat mijn boek je aandacht heeft. Mijn naam is Leonie ter Veld en op GEWOONWATEENSTUDENTJESAVONDSEET.blogspot.nl schrijf ik iedere dag over mijn simpele en lekkere avondeten. Ik ben echt geen topkok en heb niet veel meer verstand van koken dan de gemiddelde student, maar ik hou wel van lekker eten. En daar schrijf ik over. Met ruim 800 recepten online is het tijd voor een kookboek met de beste recepten, en die heb jij nu bijna in je handen! (Wat ik dan weer echt tof vind).

Verwacht geen ingewikkelde of modieuze gerechten met duizend ingrediënten die je niet kent; nee, gewoon makkelijk koken, met betaalbare ingrediënten uit de supermarkt. Daarmee inspireer ik dagelijks 50.000 facebookfans, en hopelijk weet ik ook jou te inspireren om eens geen diepvriespizza te eten, maar zelf te koken. Omdat zelf fatsoenlijk koken écht heel makkelijk kan zijn. Succes & eet smakelijk!

Is Gewoon wat een studentje 's avonds eet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gewoon wat een studentje 's avonds eet