Gezocht: vriend met jacht

Nikki komt door een klein leugentje om bestwil flink in de problemen in ‘Gezocht: vriend met jacht’, een heerlijk, feelgood kort verhaal van Marina Folkers.
***
Nikki is net gedumpt door haar Franse vriend Marc. Ze had haar hele leven in Nederland opgegeven voor hem, maar teruggaan naar huis is geen optie. Ze pakt haar spullen en vertrekt naar de Franse kustplaats Bandol. Haar ouders waren dol op Marc en om niets meer over hem te horen, flapt Nikki eruit dat ze inmiddels een nieuwe vriend heeft, met een jacht. Een klein leugentje, maar daar komen haar ouders nooit achter, toch? Totdat ze besluiten hun dochter te bezoeken om kennis te maken met hun nieuwe schoonzoon… ‘Gezocht: vriend met jacht’ is een grappig feelgoodverhaal van Marina Folkers. Eerder verschenen van haar onder andere de succesromans ‘Ik hou je vast’, ‘Meer dan ooit’ en ‘Onder de sterren van Montpellier’.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Gezocht: vriend met jacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gezocht: vriend met jacht