Ik hou je vast

Rank 1071 Gelezen 303 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 439 Favoriet 21 Recensies 44
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 5   Topics 0

'Ik hou je vast' van Marina Folkers is een aangrijpende feelgoodroman over een heftig thema. Millie woont in Londen, waar ze een appartement deelt met haar beste vriendin en werkt voor The Guardian. Een relatie heeft ze niet, maar verder heeft ze een leuk leven. Eén keer per jaar, op haar verjaardag, staat ze zichzelf toe terug te denken aan Ethan, de man die haar hart gebroken heeft. Millie zit met te veel vragen om hem helemaal los te kunnen laten. Als ze voor haar werk een artikel mag schrijven over een bedrijf waar Ethan werkt, denkt ze dat dit de manier is om weer met hem in contact te komen. Maar Ethan doet net alsof hij haar niet kent. Marina Folkers' 'Ik hou je vast' is een prachtig verhaal dat je niet onberoerd zal laten.

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Z&K
06 oktober 2020
06 oktober 2020
9789020538120 , 9789020538113

4 keer bewerkt, laatste bewerking door Francisca den Otter

Eline Huls Hebban Recensent

Feelgood met een rauw randje

door: Eline Huls 4 likes ebook

Marina Folkers debuteerde in 2015 met de roman Faye en Sean – a love story. Inmiddels is ze al toe aan haar vijfde roman. Kenmerkend voor haar boeken is dat deze zich eigenlijk nooit (volledig) in Nederland afspelen. Dat geldt ook voor haar nieuwste roman Ik hou je vast.

In Ik hou je vast neemt...

Reacties op: Ik hou je vast