Gezond koken met de airfryer

Culinair   Topics 0
Meer dan 100 gezonde recepten onder de 500 calorieën, met minder vet, maar evenveel smaak.
Met een airfryer heb je heel weinig olie nodig om frietjes te bakken, dankzij de circulerende hete lucht en de grillfunctie. Maar de airfryer kan veel meer dan dat. Je kunt erin bakken, grillen, gratineren en braden. Dat ontdek je in Gezond koken in de airfryer.
In dit boek vind je gezondere versies van klassiekers als kipnuggets, loempia’s, zoeteaardappelfrietjes, uienringen, worstenbroodjes en ook verrassende recepten zoals gehakt balletjes met marinarasaus, kokosgarnalen met mango salsa, zoetzure zalm, pastinaakfrietjes met romige knoflookdip en zelfs desserts als donutbolletjes en gebakken banaan.
Bij ieder recept wordt de voedingswaarde vermeld en je leest hoeveel calorieën je uitspaart door de airfryer te gebruiken. De andere voordelen van de airfryer krijg je er gratis bovenop: omdat er bijna geen olie wordt gebruikt, is de airfryer makkelijk schoon te maken én je huis ruikt achteraf niet naar de plaatselijke frituur.
Culinair
Manteau