Gezond slank met Dr. Frank

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 2   Topics 0

Het Dr. Frank-dieet is gebaseerd op jaren van uitgebreid onderzoek en ruim 25 jaar praktijkervaring met patiënten met ernstig overgewicht. Wat mijn dieet zo bijzonder maakt is dat het wetenschappelijk verantwoord is en dat het écht werkt. Waarom werkt het dan? Het dieet geeft een goed verzadigingsgevoel. Dit betekent dat je minder hongergevoelens hebt, waardoor het Dr. Frank-dieet voor iedereen goed vol te houden is. En wat mijn dieet ook nog leuk maakt, is dat je heel veel lekkere dingen wél mag eten! Dat veel mensen diëten niet lang volhouden wordt veroorzaakt door toenemende gevoelens van honger door te weinig
verzadigende voedingsmiddelen.
Mijn geheim? Eiwitten! Een eiwittendieet heeft een aantal belangrijke voordelen: je verbrandt vet zonder je spiermassa aan te tasten en eiwitten onderdrukken je hongergevoel. Daardoor wordt de kans op het zo beruchte ‘jojo-effect’ al een stuk kleiner. De resultaten van dit dieet zijn op z’n zachtst gezegd opzienbarend te noemen. Dankzij mijn dieet verloren mijn patiënten al vele kilo’s. En zeker niet onbelangrijk: een flink aantal patiënten met diabetes mellitus type 2 kon stoppen met hun insuline. Laat je dus vooral inspireren door dit boek. Het staat boordevol heerlijke recepten, goede menu’s en veel handige tips die je helpen bij het afvallen. Want vergeet niet: afvallen moet vooral leuk zijn, dan houd je het veel langer vol.

Gezondheid & Psychologie
Dieet- en voedingsleer