Goed bevallen?

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Newsroom 1   Topics 0

Zwanger zijn is een overweldigende ervaring. Niet alleen stuiteren je hormonen alle kanten op, je krijgt ook veel nieuwe informatie op je bord. Veel moeders staan, zeker bij hun eerste baby, niet stil bij alle mogelijkheden die ze hebben. Maar Josje Huisman was zo nieuwsgierig dat ze 9 maanden op ontdekkingstocht ging. Zij sprak met allerlei zwangerschapsexperts en kwam terug met antwoorden op vragen als:

- Welke cursussen kun je volgen om beter voorbereid te zijn op je bevalling?
- Thuisbevallen, is dat echt zo griezelig als men je doet geloven?
- Welke rituelen helpen je om sneller en fijner te herstellen in je eerste weken als moeder?
- Borstvoeding: help?!

Aan de hand van vraagstukken uit haar eigen zwangerschap heeft Josje Huisman een luchtig en herkenbaar boek geschreven voor de geëmancipeerde moeder. Want pas als je 't kent, kun je 't kiezen!
JOSJE HUISMAN is zangeres en moeder van zoontje Kamari.

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen
Halewyck, Uitgeverij Van
20 september 2019
20 september 2019

k3

Nuttig boek voor elke aanstaande moeder

door: Janneke Elderbroek

Josje Huisman (1986) is een bekende zangeres, actrice en presentatrice. We kennen haar voornamelijk als voormalig lid van de meidengroep K3. Na haar tijd bij K3 is ze haar solocarrière begonnen en is ze regelmatig te zien op tv. Daarnaast is ze ook moeder geworden van zoontje Kamari en deelt ze...

Reacties op: Goed bevallen?