Granen, peulvruchten en zaden

Granen, peulvruchten en zaden

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 1   Topics 0

Koken met granen, peulvruchten en zaden is hip, hot en happening. Heerlijke rode linzen soep, een moderne salade met boekweit en zalm of met eend en wilde rijst, een verslavende cake van dadels, sinaasappel en chiazaden, een gezonde home made granola of een Indiase stoofpot met pompoen en kikkererwten. In dit schitterend uitgevoerde kookboek vind je wereldse recepten voor ontbijt, soepen, salades, diners en zoete gerechten met quinoa, spelt, linzen, boekweit, rijst, couscous, bulgur, sojabonen, sesam zaad, pompoenpitten, en nog veel meer. Leer alles over hoe je granen, peulvruchten en zaden kunt gebruiken, moet koken en het beste kunt bewaren. En ontdek de vele mogelijkheden met deze ingrediënten!
'Bulgur, boekweit of quinoa: robuust koken met hele granen is het nieuwe stoer. Met dit fijne boek kom je goed aan je trekken.' - Elle Eten
'De verrassende, fris gefotografeerde gerechten voor elk moment van de dag wil je stuk voor stuk gaan maken. Niet alleen erg lekker, maar ook nog eens heel gezond. Een echte aanwinst!' - Margriet
'Van ontbijt tot stoofpotjes en van soep tot cake, dit originele en praktische boek zet granen weer helemaal op de kaart!' - Foodies

Culinair
Eten en drinken algemeen
Good Cook Publishing
19 september 2013

Lezerswaarderingen

Artikelen over Granen, peulvruchten en zaden

Meer artikelen

Recensies

Mooi en informatief

door: Maaike Ebbinge 1 like

Dankzij het kookboek Granen van Molly Brown ging er voor mij een nieuwe wereld open.
Wanneer je (nog) thuiswonende dochter van 21 besluit, niet geheel onverwachts, vegetariër te worden, heb je hulp nodig. Zeker als de beide mannen aan tafel, zoon- en manlief, vervent vleeseter zijn. We wisten niets...