Grip krijgen op onzekerheid

Met veel enthousiasme heeft Tessa Brehm dit boek voor jou geschreven. Zij heeft haar ziel en zaligheid blootgelegd, zodat jij kunt leren van een expert die zelf onzeker is geweest. Haar openheid over haar onzekerheid zal jou het gevoel geven dat je begrepen wordt. Als jij aan de slag wilt met jouw onzekerheid dan is dit boek echt een aanrader. Het maakt niet uit in welke fase je zit als het gaat om jouw onzekerheid. Dit boek kan je van het begin tot het einde lezen of ergens openslaan. Een klein geheim tussen jou en mij: als je het ergens openslaat zal je zien dat daar precies het antwoord staat wat jou verder kan helpen.

Is Grip krijgen op onzekerheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Grip krijgen op onzekerheid