Groeien door te delen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Met zijn nieuwe beweging Groeien door te delen, richt Allard zijn aandacht op de menselijke maat. Weer echte aandacht voor elkaar. Eenieder helpt een ander. Groeien in de vorm van elke dag een beetje beter, wijzer, kwetsbaarder of mooier als mens, team, straat of bedrijf. Als je groeit, deel je makkelijker en als je deelt, groei je verder. Een positieve spiraal die niet meer is te stoppen.
Allard is professioneel dromer, multi-vlieger, coach en spreker. Hij is samen met Irene en samen hebben zij 5 kinderen. Eerder verscheen zijn bestseller Semco in de Polder.

Dit boek is inclusief 27 verhalen van mannen. Sterke mannen die hun kwetsbaarheid tonen. Voorbeeld verhalen voor jou en mij. Verhalen die je zal herkennen, raken en doen beseffen dat kwetsbaarheid juist sterk is. Verhalen die verbinden.
De verhalenvertellers:
• van 18 tot en met 72 jaar oud
• van scholier tot pensionada
• van medewerker tot ondernemer
• van boer tot dominee
• van alleenstaand tot getrouwd

Per verkocht boek gaat er € 5,- naar de Stichting Groeien door te delen. De stichting ondersteunt de kwetsbaren in de Nederlandse samenleving (meer info: www.groeiendoortedelen.nl).

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen
Lucht, Uitgeverij
26 mei 2021
26 mei 2021

Reacties op: Groeien door te delen