Grootste levensvraag

Ontdek wat jij kunt betekenen voor de wereld.

Je talenten kunnen je ontzettend ver brengen, maar ze werken nóg beter als je ze inzet voor je omgeving, de mensen om je heen en de wereld. Je groeit daardoor en kunt het beste uit jezelf halen.

Weten wie je bent – en wie je niet bent – is essentieel. Maar het is slechts een startpunt. Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat de enige grote drijfveer van prestatie en welzijn is begrijpen hoe iemands dagelijkse inspanningen het leven van anderen kunnen verbeteren. Het besef dat we een zinvolle bijdrage leveren aan het leven van anderen leidt niet alleen tot betere resultaten op het gebied van werk, maar ook tot een betere gezondheid en welzijn. Zelfs kleine vormen van gulheid leiden tot veranderingen in onze hersenen die ons gelukkiger maken.

Tom Rath is bestsellerauteur en onderzoeker op het gebied van de rol van menselijk gedrag met betrekking tot werk, gezondheid en welzijn. In totaal zijn er van zijn boeken meer dan 6 miljoen exemplaren verkocht.

• Inclusief Nederlandstalige online tool waarmee je in 20 minuten antwoord krijgt op de vraag wat jij kan betekenen voor de wereld.

Is Grootste levensvraag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Grootste levensvraag