Guus, wie ben ik?

Ben ik de zoon van Guus Hiddink?
Dat is de vraag die Norbert Kleijngeld al jaren bezighoudt. In Guus, wie ben ik? vertelt hij over zijn levenslange zoektocht naar zijn biologische ouders.
Op zijn twintigste ontmoet hij zijn moeder, een geesteszieke vrouw die de identiteit van zijn vader angstvallig geheimhoudt. Toch leiden alle aanwijzingen naar Guus Hiddink, niet alleen Johan Derksen bevestigt dat, ook Willem van Hanegem. Helaas ontkent Guus en weigert hij een DNA-test.
De onzekerheid beheerst Norberts leven. Zowel privé als zakelijk kent hij hoogte- en dieptepunten, in de voetballerij en in de modewereld, maar altijd ontbreekt dat ene puzzelstukje.
Nu wil hij nog maar één ding weten: wie is mijn vader?

Is Guus, wie ben ik? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Guus, wie ben ik?