Gyn en Ongyn

Een gynaecoloog is dagelijks zeer intiem betrokken bij zowel het begin als het einde van het leven en alles wat daartussen zit. De veelzijdigheid van het vak maakt dat een gynaecoloog in vreemde, ontroerende, vrolijke, bizarre,
zenuwslopende en intens verdrietige situaties terechtkomt. Deze verzameling waargebeurde verhalen uit de dagelijkse praktijk geeft op luchtige, maar ook indringende wijze met een lach en een traan een kijkje achter de schermen van het bijzondere leven van een gynaecoloog.

“Het is maar goed dat medisch columnist voor weekblad Privé Erik Boss geen orthopeed is geworden: geestig en met verrassende plots zet hij je als lezer veelvuldig op het 'verkeerde been'.”
Evert Santegoeds, hoofdredacteur weekblad Privé

“Zeg gynaecoloog en ik denk: benen wijd en dat ijskoude ding erin. Ik kon me er niets spannends bij voorstellen. Ik weet nu dat ik te snel heb geoordeeld; het is dus heel anders in de praktijk.”
Catherine Keyl, televisiepresentratrice, columnist

“Na het lezen van dit boek ben ik heel anders gaan denken over de
geheimen van dit mooiste en intiemste stukje van mijn lichaam.”
Justine Pelmelay, zangeres

----

Biografie
Erik Boss (1967) twijfelde tijdens zijn schooljaren tussen een loopbaan in de journalistiek of in de geneeskunde. Het werd de laatste. Ondanks zijn grote passie voor het vak gynaecologie bleef schrijven zijn tweede liefde. Zo schrijft hij een medische column voor het weekblad Privé. Gyn en Ongyn is zijn debuut als auteur van korte verhalen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Gyn en Ongyn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gyn en Ongyn