Haagse Harry - De mazzol

HAAGSE HARRY - DE MAZZOL!!

Eind 2014 overleed striptekenaar en cartoonist Marnix Rueb aan de gevolgen van longkanker. Met zijn dood kwam er ook een abrupt einde aan de belevenissen van zijn geesteskind Haagse Harry.
Broer Robert-Jan Rueb dook in Marnix' archief - digitaal en losse tekeningen - en stelde daaruit dit boek samen met ongepubliceerd en/of weinig bekend materiaal.
Een boek voor de echte fans die álles van Haagse Harry willen hebben. Maar ook een boek met een snik; het allerlaatste boek van Haagse Harry.
We zullen hem missen. Maar de stripheld zal tot in lengte der dagen aanwezig blijven in zijn Den Haag, als levensgroot standbeeld bij de Grote Markt in het hart van de stad.

VERKOOPPRIJS € 22,50
ISBN 9789491410000

Is Haagse Harry - De mazzol het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Haagse Harry - De mazzol