Haat

‘Madison Kate Danvers werd vannacht vermoord.’ Deze zes woorden veranderden mijn leven. Natuurlijk klopte het van geen kant. Ik was niet dood. Ik was erin geluisd. Nadat ik werd veroordeeld voor een reeks misdrijven en door mijn eigen vader vanwege zijn politieke ambities aan de schandpaal werd genageld, ben ik nu weer op vrije voeten. Slechts één ding houdt me op de been. Haat. Iemand zal boeten voor het in de war schoppen van mijn zo zorgvuldig geplande toekomst. Iemand zal mijn haat het hardst gaan voelen. Wat een geluk dat die ‘iemand’ net in de kamer tegenover de mijne is getrokken… Archer D’Ath en zijn posse hebben met de verkeerde chick gesold. En ze staan op het punt erachter te komen hoe diep de haat van Madison Kate wel niet zit.

Recensies (1)

Is Haat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Haat