Halsreikend

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1

Halsreikend hebben trouwe fans uitgekeken naar het vierde deel van de Gaisha serie en het vervolg op de verhalen van Valerie, Donna, Zoë & Soumia. Verhalen vol liefde en vriendschap. Vol spanning en opwinding. Vol afgunst en vervoering. Vol intimiteit. De relatie van Valerie en Raymond belandt in een fase vol verwondering en een nieuwe vurigheid, maar zit Valerie daar wel op te wachten? Donna raakt compleet in vervoering van de mysterieuze Seth. Waarom raakt hij haar zo diep en wie was er in het huis van haar vader? Zoë legt haar hand vol vertrouwen, maar niet zonder vragen in die van Minggus en hij leidt haar langs een achtbaan van ervaringen waarbij ze haar emoties maar moeilijk in bedwang kan houden. Is dit echt wel liefde? Soumia probeert wanhopig invulling te geven aan de nieuwe rol die haar is toebedeeld en dreigt in dat proces de meest dierbare persoon in haar leven kwijt te raken. Het is nog maar de vraag of ze de controle ooit weer terug zal krijgen.

Gaisha (4)
Brave New Books