Hamburg

Hamburg

ANWB Extra reisgids Hamburg - Duitsland
Ontdek Hamburg met de compleet vernieuwde reisgids ANWB Extra Hamburg! Door de combinatie van de talrijke bossen, parken en groene lanen en de bedrijvigheid rondom Europa’s een na grootste haven is Hamburg de perfecte bestemming voor een leuke citytrip.
De compacte ANWB Extra reisgids Hamburg biedt naast diverse routes door de stad en veel praktische tips over hotels en vervoer ook 15 inspirerende bezienswaardigheden die je tijdens je stedentrip niet mag missen. Geniet van een concert of opera in de zalen van de Elbphilharmonie, bekijk stad en haven vanaf het water met een havenrondvaart of ga shoppen in de Jungfernstieg.
Deze kleine reisgids past gemakkelijk in de handtas en heeft een handige uitneembare kaart met daarop de beste tips voor winkelen, eten en drinken en uitgaan.
ANWB Extra is de succesvolste reisgidsenserie van Nederland! Met al meer dan 5 miljoen compacte gidsen verkocht, biedt deze serie een reisgids voor nagenoeg iedere denkbare bestemming.
Reizen & Talen
ANWB