Han & Eva

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 2
Han Peeters (52) en Eva Krap (30) zijn beiden schrijvers en runnen uitgeverijen. Als ze gaan samenwerken ontstaat er een synergie waarin ze steeds vaker alledaagse privézaken met elkaar delen. Zo komen ze erachter dat ze bizarre levens hebben geleid.
Han daagt Eva uit en stelt voor dat ze elkaar om en om een verhaal sturen over een krankzinnig voorval uit hun leven, waarvoor de ander een schoolcijfer geeft. Het bezoek aan een prostituee, zoekgeraakte condooms, per ongeluk een crematorium in de fik steken en bijna omkomen op zee; geen enkel onderwerp wordt geschuwd door de bevlogen auteurs.
De mailuitwisseling groeit van een literaire paringsdans uit tot een hilarisch, spannend en ontroerend boek. Ondertussen hebben ze meer dan bijzondere belangstelling voor elkaar gekregen. Ze besluiten elkaar te ontmoeten, met alle gevolgen van dien
Briefwisselingen literaire auteurs

Recensies

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Recensie Han & Eva

door: Janneke Bouwman 1 like
Eva Krap (1982) is eigenaar van Erya Media, hoofdredacteur, recensent, schrijver en verslaggeefster. Daarnaast is zij kruidengeneeskundige en schrijft ze artikelen voor het tijdschrift van de Hemochromatose vereniging. Han Peeters was een succesvol ondernemer totdat hij vanwege vermeende...