Handboek voor helden

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Oproep aan alle (toekomstige) helden van de 21ste eeuw! Jullie tijd is gekomen! Ontwikkel je heldenkwaliteiten en gebruik ze om op spirituele wijze rijk, beroemd en succesvol te worden!
Barefoot Doctor onthult de taoïstische geheimen voor een levenspad met fortuin, roem en vervulling.
Een meditatie om je creativiteit te vergroten, een rondje langs de I Tjing en langs tarotkaarten om besluitvaardigheid te trainen, dagelijks een risico te nemen en intuïtie aan te scherpen - Barefoot Doctor schrikt nergens voor terug. Jij nog wel?
Barefoot Doctor geneest hoofden, harten en lichamen. Hij is auteur van Handboek voor stadskrijgers en Handboek voor moderne minnaars en leraar van taoïstische zelfhulptechnieken. Al meer dan twintig jaar bewandelt hij het pad van de tao en specialiseerde zich in persoonlijke bevrijding. De oorspronkelijke blotevoetendokters reisden vroeger door het Verre Oosten en brachten mensen gezondheid en geluk. Deze Barefoot Doctor brengt ook gezondheid en geluk, maar dan in de westerse grote stad, in onze eeuw.

Feelgood
Forum