Harmonie

Harmonie is een boek dat geschreven is en gedragen op muziek, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Het geeft je de sleutel tot innerlijk geluk. Hoe je als kind, puber, vrouw, partner, kortom in je drukke bestaan opnieuw balans weet te vinden. Hoe jij en jouw omgeving daarvan de vruchten plukken en jezelf zien veranderen.

De levenservaringen zitten vervlochten in het leven van het jonge meisje Bridget. Terwijl ze opgroeit in een wereld van conflicten en verstoorde situaties. Wanneer Bridget opgroeit tot puber, adolescent en jonge vrouw, leert ze om elke negatieve situatie om te buigen naar positieve inzichten. Ze leert haar eigen krachten kennen en hoe ze de dagelijkse belemmeringen, tegenslagen het hoofd kan bieden om deze vervolgens los te laten. Een belangrijke levensles tijdens ieders leven.

Het boek is gebaseerd op levenservaringen, wijsheden en liefde. Harmonie geeft jou een realistische visie op je eigen leven met de tools hoe je van binnenuit leert jezelf krachtiger te maken en een houvast te creëren voor de buitenwereld, om zo de balans opnieuw weten te vinden.

Literaire non-fictie algemeen
Obelisk Media B.V