Hart voor de aarde, hart voor jezelf

De aarde en wij zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar we lijken ons dat meestal niet te realiseren. Alsof de aarde ons onbeperkt ter beschikking staat, in plaats van dat we er zelf deel van uitmaken.
Dit boek wil laten zien hoe je de natuurlijke verbinding met jezelf en met de aarde weer tot stand kunt brengen. De auteurs - Johannes Witteveen en Brigitte van Baren, elk vanuit de eigen spirituele traditie en werk- en levenservaring - gaan daarover met elkaar in gesprek aan de hand van de vier basisprincipes van het Handvest van de Aarde.
Daarbij leggen ze uit wat het belang is van, onder meer, stilte en van bewust ademen. Ook bieden zij praktische richtlijnen en oefeningen. Zodat je zelf kunt ervaren dat hart voor jezelf hart voor de aarde is. En omgekeerd natuurlijk.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Hart voor de aarde, hart voor jezelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hart voor de aarde, hart voor jezelf