Havenfall

Rank 1287 Gelezen 71 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 129 Favoriet 2 Recensies 10
Young adult Spots 2 Top25's 1   Topics 0
Een veilige plek tussen vier magische werelden. Een meisje dat belooft het te beschermen – tegen elke prijs.

Diep in de bergen van Colorado ligt Havenfall, een plek waar eeuwenoude werelden met elk hun eigen magie samenkomen. De herberg daar beschermt iedereen die zijn toevlucht zoekt binnen de muren, en iemand die de vrede verstoort kan nooit meer terugkeren.

Maddie hoopt dat ze ooit de rol van Innkeeper erft van haar oom. Voor Maddie Marrow zijn de zomers in de herberg namelijk meer dan een kans om magie van dichtbij te zien. Havenfall is een ontsnapping uit de werkelijkheid, waar haar moeder in een dodencel zit en beschuldigd wordt van de moord op Maddies broertje. Havenfall is ook de plek waar ze verliefd werd op de knappe soldaat Brekken, uit de Fiorden-wereld.

Maar dan gebeurt er iets waar niemand ooit rekening mee had gehouden: er wordt een lijk gevonden, en de fragiele vrede van de herberg is daarmee onmiddellijk verstoord. Tot overmaat van ramp wordt Brekken vermist, is haar oom ernstig gewond, is er een levensgevaarlijk wezen ontsnapt en is Maddie plotseling verantwoordelijk voor de veiligheid van iedereen in Havenfall. Ze zal er alles aan moeten doen om de moordenaar op te sporen, zelfs als ze daarvoor moet samenwerken met haar mysterieuze collega Taya, die meer lijkt te weten dan iedereen denkt. Als er duistere geheimen aan de oppervlakte komen, wordt een ding duidelijk voor Maddie: niemand is te vertrouwen, en niemand is veilig.

Young Adult
Fictie 15+
Blossom Books
20 maart 2020
27 maart 2020

Minca (My Winged Books) Hebban Recensent

Nieuwe magische wereld van Sara Holland

door: Minca (My Winged Books)

Sara Holland werd in Nederland voor het eerst bekend met haar debuut Everless. Nog geen vijf maanden later verscheen ook het tweede deel Evermore. Nu ligt haar nieuwste boek Havenfall in de boekhandels. Opnieuw een verhaal dat ons meeneemt naar een onbekende wereld vol magie en intriges, vertaald...

Reacties op: Havenfall