Heartstopper Deel 3

Heartstopper 3

Rank 699 Gelezen 101 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 43 Favoriet 8 Recensies 11
Young adult Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Charlie had nooit durven hopen dat Nick hem ook leuk zou vinden, maar nu zijn ze officieel een stel. Nick heeft zelfs de moed gevonden om voor zijn moeder uit de kast te komen. Maar nog lang niet iedereen is op de hoogte van zijn geaardheid. Nicks oudere broer weet nog van niks en om nog maar te zwijgen over alle andere vrienden en familie. En dan gaan ze binnenkort ook nog op schoolreis naar Parijs.

Het leven kan soms heel moeilijk zijn, zelfs met iemand van wie je houdt aan je zijde. Hoe serieuzer de gevoelens van Nick en Charlie voor elkaar worden, hoe meer ze elkaar nodig zullen hebben. Op sommige momenten zelfs meer dan ooit.

Young Adult
Fictie 15+
Unieboek | Het Spectrum
24 mei 2022
16 mei 2022

Minca (My Winged Books) Hebban Recensent

Overmaat aan diversiteit en problematiek

door: Minca (My Winged Books) 1 like

Alice Osemans debuut verscheen toen zij twintig was. Haar boeken zijn populair, omdat elk boek wel weer een andere vorm van diversiteit behandelt. Inmiddels zijn we aanbeland bij het derde deel in de 'Heartstopper'-serie (vertaald door Niels van Eekelen) waarin twee tienerjongens voor elkaar...

Reacties op: Heartstopper 3