Helden van de Regenboog - Een bijzonder kinderboek over diversiteit en moderne gezinnen, waarin liefde en acceptatie centraal staat

Junior   Topics 0
Het gaat recht op hun school af! Vanuit het niets neemt een grote flits ‘s nachts bezit van de hele stad. De volgende morgen is de vakantie ten einde en de eerste schooldag een feit. Wanneer de twee buurtkinderen Lilli en Morris naar school lopen, zien ze niets van het voorval terug. Hebben ze het soms gedroomd? Niet wetende dat dit het begin is van een groot avontuur. Al snel maken ze nieuwe vrienden en samen met Bloem, Noah en Rayan komen ze er achter dat er iets niet helemaal klopt op hun school. Iedereen gedraagt zich ineens zo anders. Wie is toch die mysterieuze conciërge Sam? Heeft de komst van de Kids Talenten Show misschien iets te maken met de vreemde sfeer op school? Vijf kinderen uit moderne gezinnen komen samen in dit spannende avontuur. Helden van de Regenboog is een verhaal over liefde, hoop, trots, vreugde en geluk en laat je als lezer vooral zien en voelen dat iedereen gelijk is! Meer informatie over het verhaal kan je vinden op  http://www.heldenvanderegenboog.nl/home/1
Kind & Jeugd
Boekscout VOF