helder & verbonden

'Helder & verbonden' is de nieuwe verzameling reflecties van instagramgoeroe Yung Pueblo. Hij leidt je in deze bundel moeiteloos door een innerlijke transformatie om je relaties te verdiepen en versterken. Intense emoties kunnen zich opstapelen in het onderbewustzijn en ervoor zorgen dat je op een bepaalde manier reageert. Daar word je zelden gelukkig van, en je geliefden ook niet. Met begrip voor waar je vandaan komt en wat je hebt meegemaakt, kun je hier inzicht in krijgen. Met als resultaat dat relaties dieper en authentieker worden.

'Op een bijna bezwerende manier wil Yung Pueblo ons ervan doordringen dat we onszelf van elke innerlijke beperking kunnen bevrijden.' – Susan Smit, auteur

Yung Pueblo, spreker en meditatiebeoefenaar, is met 1,5 miljoen volgers misschien wel de grootste online influencer op het gebied van mindfulness. Hij gelooft dat zelfheling het resultaat is van zelfkennis en -liefde – en dat we hiermee een betere wereld creëren.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen