Helemaal prima

Een ode aan de kracht en schoonheid van onze imperfecte levens.

Helemaal prima van Kate Bowler is een prikkelende bundel reflecties over de kracht en de schoonheid van onze verre van perfecte levens. Door onze onvolmaaktheid te omarmen, creëren we een leven waarin we ons niet langer van de wijs laten brengen door social media, waarin we genieten van onze afhankelijkheid van anderen en waarin God inbreekt en ons verrast. Het boek is opgebouwd uit zo’n veertig sublieme en met humor geschreven reflecties, elk gevolgd door een zegen voor de lezer en praktische tips.

‘Als je er van iemand op aan kunt dat zij je de waarheid zegt, dan is het wel Kate Bowler.’ – Glennon Doyle, auteur van Ongetemd leven

Is Helemaal prima het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Helemaal prima