Hell No

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Het organiseren van haar broers bruiloft met een gastenlijst waarop allemaal bekende ijshockeyspelers staan is de uitdaging van Jess Cannings leven. Nu ze al de pineut is in de familie, kan ze het zich niet veroorloven te falen. En niemand (niemand!) mag iets afweten van de kolossale fout die ze afgelopen voorjaar tijdens een zwak moment maakte met de getuige. Het was fout, en er zal geen herhaling komen. Hell no. Ook al is hij het meest sexy ding.

Blake Riley ziet de bruiloft als een geschenk van het lot aan hem. Jess is het bruidsmeisje en hij is de getuige? Laat de jacht losbarsten. En wat dan nog, als hij op een beetje (prima, heel veel) weerstand stuit? Hij hoeft de koppige blondine er alleen maar van te overtuigen dat hij echt een goede jongen is met een slechte reputatie. Gelukkig weet elke professionele ijshockeyspeler dat je je best moet doen als je wilt scoren.

Maar Jess heeft dringendere zaken aan haar hoofd dan sexy-times met een reusachtig man-kind. Zoals: Zal de ceremonie op tijd beginnen, ook al heeft iemand oma dronken gevoerd? Hoort glitter wel thuis op een bruiloft? En is het verkeerd om de getuige te vermoorden?

Romantiek
Romantiek