Hello Honey, are you there?

Hello honey, are you there?

Gelezen 94 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 43 Favoriet 11 Recensies 47
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Wat als je als vrouw er alleen voor komt te staan ? Vind je dan weer iemand waar je je leven mee wilt delen? Wil je dat wel? En hoe weet je of hij betrouwbaar is?

Pam reist na de dood van haar man de wereld rond. Tijdens haar vier maanden durende trektocht door Zuid-Amerika raakt ze via internet bevriend met George. Vanaf het begin twijfelt ze sterk aan zijn oprechtheid en waarschuwen vriendinnen haar voor scammers (internetoplichters). Toch geniet ze van het contact en raakt ze in de ban van deze man.

Dan vraagt George listig om geld en verandert alles. Via een bevriende relatie schakelt Pam de FBI in, die hun correspondentie gaat volgen. Er ontspint zich een kat en muisspel.

Als ze Peru wil verlaten om naar Ecuador te vliegen wordt ze bij de douane aangehouden en ontstaat er een hachelijke situatie. Gaat het de FBI nog lukken om deze man -of is het een organisatie- te pakken?

Thriller
Waargebeurde verhalen
pamvandriel
01 mei 2021
01 mei 2021

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Helga

Reacties op: Hello honey, are you there?