Help, ik wil eruit!

Het leven kabbelt rustig voort in het gezin Gruber. Papa is elke dag in de weer met zijn modelspoorbaan, mama verzorgt hara bromelia's in de tuin en Henriks oudere zus Fabienne staat zich urenlang op te tutten voor de spiegel. Henrik zelf vindt zijn leventje nogal saai.
Tot oma Cordula opeens voor de deur staat en besluit te blijven. Cordula is geen rustige, lieve oma. Ze geeft bevelen, maakt ruzie en fluistert dat haar vader lang geleden drie goudstaven begraven heeft in de tuin van de Grubers. Algauw zijn alle gezinsleden (behalve oma Cordula) én de meeste inwoners van de gemeente op zoek naar de schat in de tuin en het aangrenzende kuurpark. Is er goud te vinden? Of neemt oma Cordula iedereen beet?

Recensies (2)

Meer recensies

Is Help, ik wil eruit! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Help, ik wil eruit!