Help! Mam is verliefd

Help! Mam is verliefd

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Als Fleur hoort dat haar moeder verliefd is op Julian, moet ze even slikken. Het is ruim vier jaar geleden dat haar vader is overleden. Ze had nooit gedacht dat dit zou kunnen
gebeuren. Wat gaat dit allemaal betekenen voor haarzelf, haar tweelingbroer Sem en haar zusjes?
Voor Fenna geldt precies hetzelfde. Het nieuws dat haar vader een vriendin heeft, vindt ze best lastig. Ze heeft altijd moeite met veranderingen en ze vindt het daarom erg spannend om kennis te maken met het gezin van Naomi.
Om elkaar beter te leren kennen besluiten Naomi en Julian met beide gezinnen op vakantie te gaan. De gezamenlijke vakantie op een camping in het Zwarte Woud levert veel mooie momenten op. Fleur en Fenna ontdekken dat ze erg verschillend zijn, maar het heel goed met elkaar kunnen vinden. Als hun ouders aankondigen dat ze willen gaan trouwen, kunnen ze daarmee alleen maar heel blij zijn!

Help! Mam is verliefd! is het eerste deel van 'Samen!', een supergezellige meidenserie over het samengestelde gezin van Julian en Naomi.
Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar