Yes! Papa gaat trouwen (en mam)

Young adult   Topics 0
Nog een halfjaar, dan gaan de ouders van Fleur en Fenna trouwen! Omdat ze een samengesteld gezin van negen personen gaan vormen, hebben Naomi en Julian een groter huis gekocht, waar nog flink in geklust moet worden.
Fleur heeft de maanden tot aan de bruiloft hard nodig om toe te groeien naar de nieuwe situatie. Ze is zo druk met alle veranderingen, dat er nauwelijks tijd overschiet voor haar beste vriendin. Ook komt het gemis van haar vader soms op de gekste momenten naar boven. En dan is daar ook nog Juda. Waarom doet hij zo afstandelijk? De afgelopen zomervakantie was dat wel anders ...
Fenna kijkt uit naar de bruiloft van haar vader met tante Naomi, maar ook zij moet wennen aan alle veranderingen. Ondertussen maakt ze zich zorgen over haar gezondheid. Waar komt die pijn in haar buik en borsten vandaan? Fenna is te verlegen om het aan iemand te vertellen.
Yes! Papa gaat trouwen is het tweede deel van 'Samen!', een supergezellige meidenserie over het samengestelde gezin van Julian en Naomi.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar
Erdee Media Groep – Uitgeverij de Banier
09 februari 2021
09 februari 2021

Reacties op: Yes! Papa gaat trouwen (en mam)