We zouden allemaal wel tekenen voor een gezond lichaam.Maar sommigen krijgen helaas te maken met ziekten die het lichaam uit balans halen. De ziekte van Crohn en colitis ulcerosa komen vooral voor in de westerse wereld en zijn tot op de dag van vandaag nog steeds niet te genezen. Met onze gezonde en gevarieerde recepten willen wij deze mensen op weg helpen, zodat de ziekte stabiel blijft. Het gebruik van bepaalde voedingsmiddelen en kruiden kan zeer gunstig zijn voor de spijsvertering. Wij gebruiken liefst zoveel mogelijk ongeraffineerde producten, omdat dit ook beter is voor de darmflora. Daarnaast geven we ook advies en tips die heel nuttig kunnen zijn tijdens obstipatie, diarree, een opgeblazen gevoel/winderigheid en een opstoot. Laat je door ons kookboek inspireren, zodat jouw maaltijden niet meer saai hoeven te zijn en je je weer als herboren voelt!

Is Herboren - Gezond en heerlijk koken bij de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa SOFTCOVER het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Herboren - Gezond en heerlijk koken bij de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa SOFTCOVER