Herinnering aan de liefde

Herinnering aan de liefde

Gelezen 34 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 0 Recensies 4
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0
Van de geliefde auteur van Astrid & Veronika, een ontroerend verhaal over vriendschap en verlossing.

De Zweedse arts Marion woont al vijftien jaar alleen aan de kust van Nieuw Zeeland. Wanneer ze een beschadigd zevenjarige jongetje ontmoet, Ika, dwingt dat haar de confrontatie met haar eigen traumatische verleden aan te gaan. Misschien lukt het haar zichzelf eindelijk te vergeven. En de mensen die ze heeft achtergelaten.

Linda Olsson combineert zeer vakkundig de scenes uit Marions verleden met haar streven om Ika te redden van zijn gewelddadige omgeving, en toont op liefdevolle wijze de breekbaarheid van herinneringen en de helende kracht van het hart.

Herinnering aan de liefde is een prachtig geschreven roman die een warm en liefdevol beeld schetst van de verschillende vormen van liefde de vernietigende, de verboden en uiteindelijk de helende liefde.

Josephine Ruitenberg
A.W. Bruna fictie
15 april 2014
15 april 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Reacties op: Herinnering aan de liefde