Het antwoord

In het boek worden krachtige sleutels aangereikt. Die stuk voor stuk gebieden openen waardoor de lezer andere gebieden kan activeren, zodoende succes te behalen.

De oefeningen, adviezen en sleutels vormen samen de grote draad door dit fascinerende boek. Een geweldig cadeau om jezelf te geven of aan een ander. Een onmisbaar boek voor mensen die het beste uit zichzelf willen halen. Want wat nu als alles dat je als kind geleerd was alleen maar beperking van jezelf was? Wat nu als het een vorming betreft die je niet de mogelijkheden heeft gegeven je te ontwikkelen. De kleine rups is bewust in een coconstaat gehouden. Waarom eigenlijk? Waarom zijn wij beperkt? Dit boek staat vol vragen die beantwoord worden, maar leert de lezer vooral op zoek te gaan naar de juiste vragen. De antwoorden volgen dan vanzelf. Door het stellen van de juiste vragen leer je zelfstandig denken waardoor je onafhankelijkheid leert kennen. Het leert je de cocon te doorbreken en de vlinder die te lang vleugellam was te bevrijden. Zonder beperking van jezelf is alles mogelijk. Met behulp van de sleutels zal je de gesloten gebieden in jezelf kunnen openen.

Is Het antwoord het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het antwoord