Het Aquarius evangelie van Jezus de Christus

Prijs: 18,50
Pagina's: 324
Bindwijze: Paperback
ISBN: 978 90 6378 234 4
Dit unieke boek behelst een practisch compleet verslag van de woorden en werken van de man van Galilea, inclusief de achttien studiejaren, gedurende welke hij door de Oriƫnt trok. Het verslaat zijn leven vanaf zijn geboorte in Bethlehem tot zijn hemelvaart op de Olijfberg. Van groot belang zijn de voorvallen die hem overkwamen gedurende zijn reizen door Tibet, Egypte, India, Perziƫ en Griekenland. Waarom wordt dit boek Het Aquarius Evangelie genoemd? Omdat het niet eerder kon worden verkondigd dan aan het begin van het Aquarius Tijdperk, de tijd waaraan Jezus refereerde toen hij tot zijn discipelen sprak:
'Ik heb u allen nog vele dingen te zeggen, maar ge zoudt ze nu nog niet kunnen begrijpen. Zo zij het, maar als de geest van de waarheid tot u komt, zal zij u allen tot zuiverheid leiden.'
Johannes 16:12, 13.

Recensies (1)

Is Het Aquarius evangelie van Jezus de Christus het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het Aquarius evangelie van Jezus de Christus